دانشجویان گرامی رعایت موارد زیر جهت شرکت نمودن در آزمون ها بدون اشکال و اختلال مهم و الزامی است:

۱- در ابتدای پاسخ گویی به هر سوال به هیچ عنوان دکمه “ارسال پاسخ” کلیک نشود مگر اینکه تمام پاسخ ها را تایپ نموده و در صورت نیاز، آپلود تصاویر پیوست نیز انجام شده باشد. پس از اطمینان از نوشتن تمامی پاسخ‌ها، دکمه ارسال پاسخ را کلیک نمایید.
۲- حتی المقدور از تلفن همراه برای شرکت در آزمون استفاده نکنید زیرا frame و قاب صفحه گوشی و همچنین نسخه سیستم عامل گوشی، احتمال بروز خطا را زیاد خواهد کرد.
۳- به هیچ عنوان دکمه “اتمام امتحان” را تا قبل از رسیدن به دقایق پایانی امتحان کلیک نکنید و هر زمان که اطمینان پیدا کردید همه‌ی سوالات پاسخ داده شده و به صفحه اخر رسیدید ابتدا کنترل کنید و سپس اتمام را بزنید. دقت کنید اگر ثبت پاسخ ها درست انجام نشده باشد و دکمه  اتمام زده شود دیگر به هیچ عنوان امکان بازگشت به آزمون وجود ندارد.
۴- گزینه پایان امتحان تنها در سوالاتی که امکان بازبینی دارند ، قابل رؤیت هست و در سوالات بدون بازبینی ، پس از پاسخ به سوال اخر، امتحان ذخیره می شود .
۵- دانشجویان گرامی خواهشمند است بر روی سیستم چند مرورگر (کروم و فایرفاکس) نصب شده باشد و مرورگر هابه روز باشند تا در صورت بروز مشکل در مرورگر ، از مرورگر دیگری استفاده شود و هیچ فیلترشکنی در سیستم فعال نباشد.
۶- اگر دانشجو در حین شرکت در آزمون از صفحه آزمون خارج شود، یا سیستم دانشجو خاموش شده و یا با دستگاه دیگری وارد امتحان شود، سوالاتی که پاسخ داده است، ذخیره شده و پس از ورود مجدد می تواند ادامه ی سوالات را پاسخ دهد.
۷- دانشجویان گرامی خواهشمند است قبل از شروع آزمون از قسمت بالای فرم امتحان امکان بازبینی سوالات چک شود زیرا در صورت فعال بودن عدم امکان بازبینی در صورت عدم پاسخ به سوال و کلیک بر روی سوال بعدی، قادر به بازگشت نخواهید بود.
ترتیب روال صحیح و کامل انجام یک امتحان:
۱-تایپ پاسخ
۲-آپلود تصاویر مربوط به سوال
۳- انتخاب دکمه “ارسال پاسخ”
۴- رفتن به سوال بعد
۵- انتخاب دکمه “اتمام امتحان”