سوالات متداول دانشجویان

*** برای ورود به سامانه با تلفن همراه هنگام انتخاب دانشگاه، دانشگاه علوم کشاورزی ساری قابل رویت نمی باشد؟
در قسمت انتخاب دانشگاه، ساری تایپ شود و سپس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری انتخاب گردد.
*** دروس ترم جدید در لیست دروس مشاهده نمی شود؟
در هر درس پس از اضافه کردن درس توسط استاد لینک عضویت برای دانشجو ارسال می گردد و دانشجو با کلیک بر روی آیکن عضویت، عضو کلاس می گردد.
*** با اینکه در کلاس حضور داشتم اما در لیست حضور و غیاب حضورم ثبت نشده است؟
توجه داشته باشید پس از عضویت در کلاس و مشاهده نام خود در تب اعضا برای درس، پس از ورود به کلاس آنلاین هنگام خروج از کلاس مرورگر بسته نشود. دکمه خروج از کلاس زده شود.
*** پس از ورود به سامانه تمامی دروس ترم‌های قبل مشاهده است؟
در پنل سمت راست، بالای لیست دروس با کلیک بر روی آیکن فیلتر، نیمسال ۹۹۱ انتخاب گردد و یا در قسمت مدیریت کلاسها، دروس ترم قبل با غیر فعال کردن ستاره روبروی هر درس، از لیست کلاسها حذف گردند.
*** با گوشی‌های آیفون میکروفون و وبکم فعال نمی‌شود؟
گوشی های ایفون ۶ و ۶ plus و ۷ و ۷ plus در برقراری ارتباط با میکروفون و وبکم به دلیل باگ آیفون مشکل دارند .
برای تست میکروفون:
https://online-voice-recorder.com/
 برای تست دوربین:
https://webcamtests.com/
*** دانشجویان دسترسی به صدا و تصویر استاد ندارند؟
  • فیلم آموزشی تنظیمات مرورگر در قسمت “راهنمای ویژه دانشجویان” حتما مشاهده گردد.
  • history مرورگر پاک گردد و قبل از ورود به سامانه ctrl f5 زده شود.